Wij streven altijd naar klanttevredenheid en een uitstekende service. Als een artikel bijvoorbeeld defect is, zoeken we uiteraard naar een passende oplossing.

Garantie
Op de meeste artikelen zit standaard 30 dagen garantie. Deze garantie gaat in op het moment dat het artikel bij je is afgeleverd. Sommige artikelen hebben een veel langere garantietermijn, denk hierbij aan een We-Vibe of een artikel van het merk Lelo. Bij deze artikelen wordt een apart garantiecertificaat meegezonden.

Uitsluitingen fabrieksgarantie
Er kan geen sprake zijn van garantie in de volgende gevallen:

  • als er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder reparaties die niet met toestemming van de fabrikant zijn verricht
  • als de originele factuur niet kan worden overgelegd, is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt
  • als de slijtage niet als normaal kan worden beschouwd
  • als het serienummer niet overeenkomt met het geleverde artikel
  • als gebreken het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik
  • als beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud

Defect
Indien je een defect wilt melden, kun je dit eenvoudig doen via het online serviceformulier. Na melding van het defecte product ontvang je van ons een RMA-nummer. RMA staat voor voor Return Merchandise Authorization. Dit RMA-nummer dien je mee te zenden met de retour. Ook buiten de garantieperiode kunnen wij hulp bieden bij de reparatie of contact met de servicedienst van de fabrikant c.q. importeur opnemen.

Verzendkosten retourzenden
Bij defecten zijn alle verzendkosten voor reparatie naar Sleutelgaatje voor rekening van de klant. Als het defect binnen 30 dagen na ontvangst optreedt dan zijn de verzendkosten voor reparatie voor rekening van Sleutelgaatje (mits het defect binnen 30 dagen gemeld is). De verzendkosten worden in eerste instantie door de klant betaald en na afhandeling van het defect op de rekening van de klant teruggestort. Wij behouden ons het recht voor om alle retour gezonden artikelen te laten controleren om te bepalen of de klacht terecht is. Indien de opgegeven klacht niet wordt geconstateerd, wordt het artikel teruggestuurd en zijn de eventuele kosten voor retourzending voor de klant. Verzendingen onder rembours worden niet door Sleutelgaatje in ontvangst genomen.

Manco levering
Indien je per ongeluk een onjuist artikel hebt ontvangen of er ontbreekt een artikel, kun je dit ook melden middels het serviceformulier. Aangezien alle artikelen gescand worden bij het verlaten van het magazijn, komt dit gelukkig zelden voor. Mocht het toch een keer gebeuren, dan zenden we het artikel uiteraard nog na.

Je kunt de volgende zaken aanmelden middels het serviceformulier:
  • Defecten
  • Verkeerd toegezonden artikelen
  • Ontbrekende artikelen / manco‘s

 

Meer uit Garanties: << Terug naar Klantenservice

 
 
 
 
 
 
 
LAATSTE NIEUWS KLANTBEOORDELINGEN KLANTENSERVICE
Het assortiment van Sleutelgaatje wordt continu uitgebreid zodat wij altijd de nieuwste artikelen in onze winkel hebben. De nieuwste producten verschijnen op de voorpagina onder "nieuw binnen". Om informatie over de producten te lezen, klik je eenvoudig op de productfoto. Extra nieuwtje: het assortiment van het merk Fever! is uitgebreid; bekijk hier assortiment. Over Sleutelgaatje
Verzending & Discretie
Garantie & Retourbeleid
Veiligheid & Privacy
Algemene Voorwaarden
Betaalmethoden

T: +31 (0)113 851161
E: info@sleutelgaatje.nl
Copyright © 2016 Sleutelgaatje
KvK nummer: 57915563
BTW nummer: NL149568800B01